hemma från skolan

såå, nu är jag hemma från skolan och ska äta macka.
och idag så har vi inte gjort så mycket,
gympa, matte, engelsk och svenska.
rätt bra dag ändå :D
i morgon är sista dagen i skolan denna veckan för mig!
ska ju på träningsläger!
kanske inte kommer blogga då,
men kan säkert låna någons iphone, t.ex ebba frisks.
ska ju ändå spela på den, spelberoende=ebba ;s
hahaha, jag och ebba har bara såååå bäst humor,
typ tystnaden som uppstår när ebba och ebba drar ett skämt..;d
asså, verkligen ingen fattar vad vi skrattar åt..!
haha, men nu är min macka klar så ska nog vara lite social med den genom att äta den (a)
+ ebba, min rygg gör inte ont längre! :D :D
hehehe, om ni undrar över något så kommentera så ska jag svara,
fråga på frågestuunden också nu!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0