match.

hej,
idag så har jag spelat match.
vi spelade mot zenith.
förlorade med 3-0 tror jag.
hahaha, roligt att man spelade mot sina vänner..
men det var iaf roligt att träffa dem, dem var skit grymma.
typ filippa gjorde två mål tror jag, och hon är verkligen skit snabb ;o
och felicias skott och emmas skott, det är sjukt ;d
haha.
men men, jaja, veet inte vad jag ska skriva mer.
nu är jag i ordning gjord för ska på kalas hos pappa.
anna har fyllt år så vi ska dit och fira henne en stund,
sen händer det väl inte så mycket,

pusss

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Tack för drinktipset! :)

Du har ju jättebra fantasi ju... :)

Ska kolla igenom alla förslag idag och imorn och välja de 3 som är bäst :)



Tack igen! och puss såklart <3

2011-04-17 @ 19:31:22
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Anonym

4-0 blev det ;) <3

2011-04-17 @ 21:47:18
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Hulken? Liquiz? Green tropical? Juicy bols? Frogkiss? ....



Nu har jag valt ut de drinknamn som passade bäst till min gröna sköna goda drink! :) GRYMT!

2011-04-18 @ 20:00:38
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0