svaar

svaaar på frågor;

victoria: ja, nu ska jag också fråga lite, och jag orkar inte läsa vad alla andra frågat så jag bara frågar det som kommer upp i huvudet, haha..

dina bästavänner?
dina närmsta?
hur många är du i din familj?
har du några djur?
vilket är ditt favorit djur?
vilken är din favorit färg?
vilken är din favorit mat?
vilken är din favorit låt?
den bästa filmen du sett?
tror du på andar och spöken?
skräck eller komedi?
surt eller salt?
salt eller sött?
favorit godis?
favorit choklad?
favorit glass?
ica choklad eller marabou?
är du mörkrädd?
facebook eller bilddagboken?
mjölk eller vatten?
snällaste kompisen?
snyggaste kompisen?
vilket är ditt favorit ämne i skolan?
gillar du skolan?
vilka bloggar läser du?
hur ser din statisktik ut?
läser du min blogg?
vad gör du just nu?
vad tänker du på just nu?
vad vill du göra just nu?

nu orkar jag inte skriva mera, puss!

svar:
mina bästavänner är, cecilia, sara, felicia, emma, evelina
av vänner så är det cecilia, sara felicia, emma och min syster står mig nära.
jag har skilda föräldrar, men om man ska räkna med alla så hos pappa är vi fem barn och två vuxna, sju st, fast har bara en riktig syster, hos mamma fyra, alltså jag och min riktiga syster och mammas kille. eller sambo.
nej har inga djur.
hund.
röd, blå, rosa, vit. har flera.
pappas köttfärssås och spaggeti, och mammas kyckling gryta med pasta typ. och mormors köttkorv med potatis och vit sås.
coconut tree, california king bed.
the last song och allt för min syster.
nej det gör jag inte. kanske spöken..
komedi, fast ibland skräck.
salt.
salt.
lakrits och choklad.
marabou daim och vinter.
star wars och en som jag inte kommer på vad den heter.
marabou.
nej, eller bara ibland ;$
facebook.
mjölk!
kan inte välja en, alla mina kompisar är snälla.
du ofc ;o och många mer.
slöjd,gympa och bild.
nja, den är okej, det är ju ens vardag.
oj oj, det är många men några jag läser är:
din
cecilias

saras
hildas
kenzas
aa och flera som sagt.
har inte tittat på länge, men skulle kunna gissa att den inte är så bra för jag har inte bloggat såå mycket det senaste.
ja.
jag svarar på dina och andras frågor :d
jag tänker inte så mycket just nu.
just nu vill jag att min syster ska komma hem så att vi kan mysa och ta kort!


lisa: är du kär nu? 
gympa/fotboll?
godis/glass?
dina allra närmsta?
vad gör du just nu?
vad ska du göra imorgon?
hur många barn vill du få?
vad tycker du om mig?
vilken mobil vill du ha?
vilken vill du ha av iphone 3g, 3gs, 4g eller 5? 
hur många personer har du på msn?
hur många timmar brukar du vara inne på datan?
mobil/data?
facebook/bilddagboken?
vad skulle du vilja heta?
vad vill du ha just nu?
vem saknar du just nu?
vet du att du är väldigt söt?
tycker du att du kan sjunga bra?
favorit sport?
favorit rätt?
dåligaste låt du hört?
dåligaste film du sett?
är du nöjd med dina kompisar eller vill du ha nya?
vad tycker du är bäst, 20 kompisar eller 2 bästa kompisar?
vad åt du senast? 
vad drack du senast?
vem var du med senast?
vem var du arg på senast? 
om du skulle bli känd, vad skulle du bli känd för då, tror du?
har du spotify premium?
favorit godis?

nu kom jag inte på flera! :)

jag älskar dej Ebba <3

svar:
nej.
fotboll!
glass.
cecilia,sara,felicia,emma,evelina
jag svarar på frågor :d
imorgon, alltså söndag, så ska jag spela match :D
två eller tre, fast det kanske ändrar sig.
jag tycker du är en underbar vän som jag älskar!
jag vill gärna ha en iphone, fast ändå inte.
iphone 4g av dem, men snart kommer det en 4gs har jag för mig.
vet inte, är aldrig inne, men runt 100 tror jag..
runt 2-3, fast inte varje dag.
mobil.
facebook.
det jag heter, har ingen anledning till att byta :d
data, massa kläder.
mina vänner, dig,felicia,cecilia,sara,emma,emma,pappa,min kusin tristan,min farbror,annika,victoria.
aa,fast nej lisa, du är gumman!
nej det tycker jag inte, du sjunger bra om någon!
fotboll,innebandy o konståkning.
svaret finns där uppe när jag svarade på victorias, orkar inte skriva om deet :d
i just had sex, eller melodin är bra men texten är skit dålig.
nacho libre, eller vad den hette.
jag är nöjd med mina kompisar, men skaffar gärna nya och har kvar dem gamla!
2 bästavänner, fast ändå båda.
macka och flingor. (frukost)
mjölk.
ebba frisk.
mamma skulle jag tro.
vet inte, modell eller fotbollsproffs..:d eller det är drömmar.
nej, spotify open/free.
choklad eller lakrits.

annika: vilka valde du till bratte?
längtar du till sjuan?
vad tycker du om mig, ärligt?
favoartist?
favomat?
favolåt?
favofärg?
vilka är dina allra bästavänner?
du vet att jag älskar dig va?
inte många, men några iaf

svar:
jag valde ebba frisk, alice och ellen.
jaa!
jag tycker att du är en underbar vän och du är otroligt snäll! jag älskar dig!
har inga/ingen, bara låtar.
ser du i svaret när jag svarade på vicktorias.
coconut tree, california king bed.
svarade på det i svaren till lisa.
cecilia,sara,felicia,emma,evelina
jag älskar dig med annika!

hilda:
favorit mat?
favorit låt?
favorit film?
favorit serie?
favorit affär?
gillar du att blogga?
gillar du att shoppa?
gillar du svamp? :D
gillar du att resa?
gillar du att träna?
gillar du ditt hår?
roligaste sporten?
roligaste vännen?
svt eller tv4?
nickelodeon eller disney channel?
liseberg eller bio?
vara oseriös eller seriös?
höst eller vår?
regn eller snö?
finaste namnet?
finaste plagget du har i din garderob?
är det din sak att video blogga?
dina bästavänner?
vad är du mest nöjd med på dig själv?

nu kommer jag inte på mer, kram <3

svar:
det står där uppe :d
coconut tree, california king bed.
the last song och allt för min syster.
family guy, simpsons, how i met your mother, scrubs, top model.
h&m, gina tricot (bara ibland) bik bok, stadium, och massa mer.
ja, det är kul ibland.
absolut! när man väl har pengar såå :D
nej? eller bara på pizza. hahah, du är go.
älskar att resa, reser varje år.
ja, absolut. lever för det.
nja, ibland kan det väl vara okej.
fotboll, innebandy, konståkning.
asså skrattar mycket med alla, men speciellt med felicia.
tv4.
disney channel.
beror på, bio är mysigt, liseberg är roligt.
beror på där med :d men antar seriös, fast ändå oseriös.
vår och höst, men helst vår.
inget av det.
kille: victor tjej: stina
vet inte.
nej ;d
cecilia,sara,felicia,emma, evelina
håret och ögonen om man måste välja.
kram! <3

sara:
bästabloggen?
sötaste killen?
bästavänner?
litar du på dins kompisar?
isf.. VILKA?
hur går det i skolan?
är du bra i matte?
bästa film?
oskuld?
senaste kyssen?
bästa kyssen?
senaste ragget?
är jag en vän till dig?
vågar du lägg upp en bild på dig och en till som du sent ska glömma?
vill du flytta?

föredrar du..
killar eller kjejer?
katt/ hund?
mamma/ pappa?
syster/ bror?
blont/ brunt (hår)?
film/ bio?
bio/ liseberg?
killar/ tjejer ( kompisar) ?
data/ tv?

hehe, nu orkar jag inte mer, men puss så länge! <3

svar:
din,cecilias,hildas,victorias, och många mer!
i klassen eller alla?
du,cecilia,felicia,emma och evelina
ja.
dig,cecilia,felicia,emma,alice.
det går bra.
det vet jag inte, ja det tror jag, fast min klass består typ bara av mattenördar, så av dem nej.
the last song och allt för min syster.
haha, ne du vet. japp :d
kalle..
ingen.
det vet du.
nee, du är min bästa vän!
sure!
ibland ja.
killar.
hund.
kan inte välja.
kan inte välja där heller.
blondt.
film.
samma som hildas svar.
killar, fast tjejer också!
kan inte välja :d
puss <3

evelina:
dina allra bästavänner?
favorit klädaffär?
internet/affär?
favorit årstid?
bästa killkompis?
bästa minnet?
haha, jag är inte så bra på detta men men ;)<3

svar:
sara,cecilia,felicia,emma, evelina(du) <3
h&m, bikbok och flera.
beror helt på.
alla.
i klassen, orvar,jonatan, haha vet inte hur han stavas (a)
alla minnen från alla gånger i grekland och skara sommarland.
men det är bra, puss <3

det var den sista!

pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Äger du ett husdjur som varit med i någon tv-reklam? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-19 @ 15:00:54
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0