tror jag ska börja,

dag 1 - en bild på dig
dag 2 - fem sanningar om dig
dag 3 - något du vill göra just nu
dag 4 - din bästavän
dag 5 - någon du saknar
dag 6 - något du längtar efter
dag 7 - någon du älskar 
dag 8 - någon som betyder mycket
dag 9 - någon du alltid har roligt med
dag 10 - en bild som får dig att skratta 
dag 11 - fem saker du vill ha
dag 12 - fem saker du tycker om att göra

dag 13 - någon med vackra ögon
dag 14 - någon med härligt skratt
dag 15 - någon med fint leende 
dag 16 - fem härliga minnen
dag 17 - någon som är riktigt söt
dag 18 - tre bra filmer du sett
dag 19 - en bild på dig som liten
dag 20 - din favorit färg
dag 21 - en som är riktigt underbar

tror jag ska börja, vad tycker ni?
vet att jag precis blev klar med den andra,
men om man inte har något att göra så kan man ju göra detta..
det får nog bli att jag börjar med det!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0