grekland, rhodos.



















liten öl..















'



första dagen..












mysig resa må jag säga! det var en riktigt bra resa!
jag shoppade 3 armband och ett par shorts och en ring :D
det var en lyckad resa verkligen, senast hela familjen reste var när jag bara var 6 år tror jag det var..
men det var ju inte första gången i grekland utan den sjätte till och med ;d
fast det har varit riktigt mysigt.
vi har varit på:
kreta 1 gång
rhodos 2 gånger
zakynthos 1 gång
karpathos 1 gång
samos 1 gång.
det är mysigt i grekland tycker jag (a)
jag rekomenderar samos och zakynthos, men om man ska ha med barn är kreta och rhodos bra ;)

och om man gillar jättevarmt väder så res i början i augusti.
meeeeen nu har det gått ett tag efter jag har kommit hem..jag skriver i nästa inlägg!

pusss

Kommentarer
Postat av: victoria

härliga bilder älskling!

2011-07-07 @ 14:56:25
URL: http://victoriajademyr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0