äntligen.

Förut när jag stod i mitt rum och kolla ut så såg jag att det snöa, äntligen! Även fast det var lite jobbigt att stå och vänta på bussen i snön då, men fick faktiskt en bild. Hann inte kolla om den blev bra, men den kommer upp i nästa inlägg. Ja, nu sitter jag på färjan, ska till pappa på öckerö. Fryser faktiskt inte så mycket. Senare i kväll, eller aa, så tränar jag med damerna, klockan 7. Hoppas det går bra, igår tränade jag också, då gick det bra tyckte jag. Fast när jag skulle gå på avslut så gick det inte, fick inte alls några bra skott, hoppas det blir ändring på det idag! Aja, ni får ha en bra, och hoppas att det snöar för er också! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0