JVM.

det har varit lite dålig uppdatering.
men aja, igår så var jag på öckerö från 2 till 6 sen skulle jag till min morbror på hälsö.
sen skulle vi hem med 10 i 12 färjan på kvällen.
så när vi kom hem gjorde jag i ordning mig och kolla på tv.
sen blev det JVM finaaaaaal.
så gött, man satt där och var jättenervös.
sen så orka man inte kolla fast man gjorde det ändå.
sen så somna jag när sudden death börja..
och vakna när komentatorerna skrek asmassa för att vi vann.
blev skit rädd.
så somna jag vid kvart i 7 i morse och vakna halv ett.
och nu ska jag ut till öckerö idag igen.
ska träna 5 till 6 sen vet jag inte.
får väl se.
men ja, just det, ska ha mina nya skor idag när jag tränar.
har letat som in i helvete efter dem, så är det någon som har lämnat tillbaks dem.
så det fanns ett par till mig!!
så himla glad och nöjd blev jag.
men nu ska jag fixa det sista,
ha det bra så länge.

pusss

älskade skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0