sängen o musik, check.

Ja, som rubriken säger. Haha, nu ligger jag i sängen o smsar lite, lite musik och facebook! Idag åkte jag ut till öarna med halv 5 färja i stället. Så träna jag, sen efter träningen åkte jag hem. Åt lite, sen en dusch. Sen kolla jag och mammi på tv och sen film, sen kom min syster hem för hon hade varit på bio. Sen efter filmen så kom shabo (tobias), elins kille, så tog vi en nattmacka, det satt fint i magen. Har tyvär börjat äta väldig lite nu.. Mår bara illa när jag äter, men det går nog över snart! I morgon så ska jag till öckerö, antingen till hallen eller till victor. Aja, får helt enkelt se! Men ni får ha det så bra! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0