träningar. (mobilblogg)

Jag hinner inte blogga så mycket som ni kanske märker. Har träningar hela tiden, och om jag inte har träning så är jag med kompisar eller läxor..aja så ser mitt underbara liv ut just nu, hinner knappt vara med kompisar :( förlåt kompisar, men jag hinner verkligen inte med allt..Men aja, tränade i söndags, i måndags, i tisdags och 2 träningar idag. Så idag gick jag i skolan, hade elevens val som sista lektionen, och då har jag bollsport, men vi spelar typ bara fotboll, och idag var vi i hallen, sen cykla jag hem, åt lite grann med victor och andreas, sen åkte dem någonstans, till victor tror jag, så cykla jag till träningen, så träna jag först kvart i 5 till 6, sen satt jag och kolla lite träningar, och så ropa jocke att jag också skulle träna, så jag gick ner till omklädningsrummen och satte på mig mina skor och gick ut och träna med damerna. Det var kul, gjorde väl 3 mål, men sen i slutet var det lite segt för då var alla trötta och damerna blev skit sura om man gjorde fel, hehe. Jaja, faktiskt ingen träning i morgon, skönt! Men på fredag är det träning, men nu ska jag sova har jag bestämt, duktig tjej (a) Ha det bra, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0